צו ראשון – האם הוא חשוב ואיך להתכונן אליו?

אין אדם אשר לא רוצה להצליח בחיים, מה שלא ברור זה איך נזכה להצלחה? מה אנו צריכים לעשות בכדי להבטיח כי נהיה מוצלחים? זוהי שאלה קשה ביותר ואם הייתה פה תשובה פשוטה אז כולנו כבר היינו מיליונרים. כאן המקום לציין כי הדרך להצלחה עוברת גם דרך הצבא. התפקיד בצה"ל משפיע מאוד על המשך החיים שלנו וכך לדוגמא אם אדם משרת ביחידת מחשבים בצבא הסיכוי שלו לאחר מכן למצוא עבודה מכניסה ומוצלחת בחו"ל הוא הרבה יותר גדול. לכן אתם חייבים להבין כי הצו הראשון משפיע בצורה עצומה על המשך החיים שלכם ועל השאלה כמה מוצלחים תהיו. לכן אתם חייבים להבין כי אתם חייבים להתכונן לצו הראשון ולא לזלזל בו וזאת בכדי לקבל קב"א גבוהה ככל הניתן, קב"א אשר תשפיע בצורה עצומה על ההצבה העתידית שלכם בצה"ל.

 

על מה משפיע צו ראשון?

אז מדוע צו ראשון הוא כה חשוב ומדוע אנו חייבים ללמוד אליו? אם כן אתם חייבים להבין כי הצו הראשון משפיע עליכם בצורה עצומה וקובע במידה רבה כיצד הצבא יתפוס אתכם. הצו הראשון משפיע על השאלה איפה תשרתו, האם תצאו לקורס קצינים, וקובע במידה עצומה את המשך השירות הצבאי שלכם. מכיוון שהשירות כיום משפיע גם על האזרחות ויש קשר ישיר בין שירות צבאי משמעותי ובין מקצוע אזרחי מוצלח אזי אתם יכולים להבין כי הצו הראשון הוא בעל חשיבות אדירה ויש לו השפעה עצומה על המשך החיים שלכם ועל השאלה איך החיים הללו ייראו לא רק בין הגילאים 18 ל-21 אלא בכלל להמשך החיים שלכם.

 

MyArmy – מתגייסים? אל תוותרו על האתר הזה

רבים מודעים לעובדה כי הצבא הוא אחד הגופים הבירוקרטים הקשים ביותר שיש. הסיסמה בצבא היא שאם אפשר לעשות משהו מסובך אז בואו נעשה אותו מסובך יותר. לכן אפשר לראות כי מתגייסים רבים מתגייסים לצבא ולא יודעים לקראת מה הם הולכים וזה חבל מאוד מכיוון שהדבר משפיע על חייהם של רבים ופוגע בגיוס שלהם. לכן אם אתם לקראת גיוס כדאי לכם להיכנס לאתר MyArmy ולגלות גם כל מה שאתם צריכים לדעת על הגיוס. האתר מכיל מידע עצום על הצבא, על הצו הראשון ועל השאלה לקראת מה אתם הולכים ולכן זה אתר כה מומלץ וכדאי שלא כדאי לוותר עליו.

 

מדוע MyArmy מסייע גם להורים של חיילים?

כל הורה יודע כי יש קושי אדיר להתרגל לעובדה כי הבן או הבת שלכם נמצאים בצבא. על רקע זה חובה לציין כי גם ההורים יכולים מאוד להיעזר באתר MyArmy וגם הם ימצאו שם מידע עצום על השירות הצבאי של הילדים שלהם ולכן זה אתר כה מומלץ לא רק לחיילים אלא גם להורים.

צבא

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם