קוסם או קוסמת?

מופעי קסמים, על כל סוגיהם, יכולים להפוך את חווית האירוע למהנה ומלהיבה במיוחד. כאשר מתכננים אירוע, כגון יום הולדת, בדרך כלל משקיעים מאמץ בתכנון שלו ובחיפוש אטרקציות. המטרה בכך היא ליצור איזשהו עניין רב מצד האורחים באירוע ולגרום להם לתחושה של "וואו". הזמנה של מפעיל, להטוטן או קוסם מקצועי לאירוע בהחלט עשויה לתרום להצלחתו ואף להפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת.

 

מופע קסמים – האם מתאים לכל אירוע?

כשמדובר על הופעה של קוסם, יש נטייה לחשוב על מסיבות ימי הולדת של ילדים, הן תינוקות והן ילדים בגן או בבית ספר יסודי. אולם, הזמנה של קוסם לאירוע המיועד גם לקהל מבוגר יותר, עשויה להתקבל על ידם בשמחה, בם מדובר על הופעה של קסמים מיוחדים ומתוחכמים ובביצועים אטרקטיביים במיוחד.

למעשה, מופעי קסמים עשויים להתאים לאירועים שונים, כגון: בר מצווה או חתונה, מלבד לימי הולדת. מופע קסמים באירוע המיועד לילדים או אירוע המיועד למבוגרים עשוי לאתגר את הקהל, להלהיב אותו ולגרום לו לחוות את האירוע באופן מיוחד ויוצא דופן.

 

האם יש השפעה של מגדר הקוסם על הצלחת המופע?

האם יש עדיפות להזמין הופעת קסמים שתועבר ע"י קוסם או ע"י קוסמת? האם ההבדל המגדרי משפיע על רמת ביצועי ההופעה? האם יש המלצה להעדיף הופעה של קוסם על פני הופעה של קוסמת? או שאולי הופעה של קוסמת עדיפה על פני הופעה של קוסם?

ניתן לענות על שאלות מסוג זה, תוך התמקדות בכמה פרמטרים:

  1. אדם העושה מופע קסמים נדרש להיות בעל כריזמה, חושים חדים ויכולת ליצור כימיה טובה עם הקהל שמולו הוא מופיע. בהסתכלות רחבה, הן גברים והן נשים עשויים להכיל תכונות אופי אלה ולפיכך, מבחינה זו לא קיים שוני ביניהם.
  2. מופעי קסמים מול קהל של בוגרים או מבוגרים לרוב דורשים מיומנויות טכניות גבוהות וביצועי קסמים מורכבים. ניכר כי קוסמים המופיעים בפני קהל מבוגר בהרבה מקרים הם גברים, אולי משום שיש להם יכולת ראייה מרחבית ואופן שליטה גבוה על כישורים ומיומנויות שנדרשים בעת ביצוע קסמים מורכבים. יחד עם זאת, אין זה אומר שאשה לא תוכל להיות בעלת מיומנויות גבוהות הנדרשות לביצוע קסמים מורכבים.
  3. ככלל, לא אמורים להיות הבדלים מהותיים בין נשים וגברים בנוגע ליכולות וכישורים מסוימים. במידה ואתם רואים לנכון להזמין קוסמת לאירוע שלכם, ההמלצה היא לוודא כי היא אכן מקצועית בתחום ותוכל לבצע קסמים בהתאם לציפיותיכם.

 

לסיכום

הופעה של קוסם באירועים עשויה לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לחוויה מלהיבה ומוצלחת מאוד עבור האורחים ועבור בעלי השמחה. לרוב, ניכר כי מופעי קסמים רבים מועברים ע"י קוסמים ולא ע"י קוסמות, אך אין הדבר מעיד על שוני מהותי בין שניהם שעשוי להשפיע על כך.

אולם, מופעי קסמים דורשים לעיתים מיומנויות טכניות גבוהות, אשר נהוג לחשוב שלגברים יש יותר מאשר לנשים. אולי מסיבה זו, הרבה מאוד קוסמים מקצועיים הם בעיקר גברים יותר מאשר נשים, אך אין זה שולל את האפשרות כי גם אישה מסוגלת להעביר מופע קסמים באמצעות יכולות וכישורים גבוהים.

 

כדי לקבל מידע רחב נוסף על קוסמים, תוכלו להיכנס לאתר יאגו – קוסם לילדים, לקרוא חוות דעת של אנשים שהתנסו בחוויית המופע של הקוסם ולאף להזמין הופעת קוסם ליום הולדת או לכל אירוע אחר שאתם מתכננים לחגוג.

אישה ברקע לילי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים