קורס הדרכת הורים לחיים מאושרים ושקטים

כל הורה חולם שתהיה לו שרביט קסמים הורית, כזו שתפתור לו כל בעיה שעולה מצד הילד, כזו שתגלה לו מה עליו לעשות בכל התלבטות אפשרית הקשורה להתמודדות מול הילד.
אמנם לא תוכלו להשיג בקורס הדרכת הורים שרביט קסומה שכזו, אבל תוכלו לקבל את הכלים שיסייעו לכם בהתמודדות. כלים שיאפשרו לכם לחיות חיים מאושרים, רגועים ושקטים.

 

ביקוש לקורס הדרכת הורים

במהלך תקופת הקורונה ולאחריה, הביקוש לרישום לקורסי הדרכת הורים עלה במאות אחוזים. הורים רבים מצאו את עצמם יותר בבית בזמן שהילדים מחוץ למסגרות החינוכית.
זהו מתכון למתח ולחץ בבית. בעקבות כך, הורים רבים יצרו קשר כדי לברר פרטים אודות קורס הדרכת הורים.

 

להיות הורה זה מאתגר

הורות הינה תפקיד משמעותי מאוד. כל הורה יודע שיחד עם המשמעות, בא גם האתגר.
האתגרים יכולים לבוא לידי ביטוי רגע לפני שיוצאים מהבית, כשמתארגנים ליצירה למסגרת החינוכית וברוב הפעמים, האתגרים צפים כשאנחנו לקראת פרידה מהקטנים שלנו, גם אם מדובר בפרידה קצרה מאוד שתיארך כמה דקות או כמה שעות בודדות.
הורים רבים מדווחים בעיקר על קושי בהרדמה של פעוטות.
מדובר במצב שעלול להביא את ההורה לתסכול אין בידיו את הכלים הנכונים. אם אתם חווים את הקושי הזה, ההמלצה שלנו היא לבדוק פרטים ברחבי הרשת אודות קורס ייעוץ שינה מכיוון שכך תוכלו לקבל את הכלים המותאמים לסיטואציה זו.
אם אתם חווים קושי בתפקוד ההורי שלכם, אם אתם חשים תסכול וכעס, חשוב שתדעו שאתם לא לבד. הורים רבים חווים את הקשיים הללו בתחומי הורות שונים.
דעו כי יש לכך פתרון, קורס הדרכת הורים יכול לסייע לכם.

 

מה כולל קורס הדרכת הורים?

הקורס כולל קבוצת למידה ובה נוכחים הורים נוספים, כמוכם. בדרך כלל משתדלים לשבץ בקבוצה אחת הורים לילדים באותו טווח גילאים. כלומר, בקבוצה אחת ייתכן שיהיו הורים לילדים בגיל הרך, בקבוצה אחרת ייתכן שיהיו הורים לילדים בגיל יסודי וכן הלאה. חשוב לציין שהומוגניות של הקבוצה תלויה בגורמים שונים וייתכן שתיקחו חלק גם בקבוצה מגוונת ובה יהיו הורים לילדים בטווח גילאים שונה.
בשני המקרים, אתם תוכלו לשמוע חוויות של הורים אחרים וייתכן שתמצאו את עצמכם מזדהים איתם.

במהלך הקורס, תחשפו לסוגיות מגוונות מתחומי החינוך, להלן כמה מהן:

  1. התמודדות עם מצבי תסכול
  2. התמודדות עם מצבי לחץ
  3. התמודדות מול ילד בעל מוגבלות או קושי
  4. התמודדות עם קשיים במסגרת החינוכית ועוד

 

מהם הכלים שרוכשים במהלך קורס הדרכת הורים?

במהלך הקורס תרכשו כלים שיאפשרו להכין אתכם לקראת סיטואציות שעשויות לעלות בהמשך החיים עם ילדכם. הקורס יכלול למידה בנושא סמכות הורית ויהיה הסבר מפורט אודות סמכות הורית והאופן שבו יש לשמור על גבולות (תוך שמירה על כבוד וללא עונשים).
יינתנו גם בקורס כלים לתקשורת מקרבת שיגרמו לכם להיות הורים מאושרים ושקטים.

 

זוג פלוס ילד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים