האם יש דבר כזה קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם?

קניית עוקבים באינסטגרם – כן או לא? עסקים רבים מתחבטים בשאלה, הקשורה הדוקות לנושא העוקבים האמיתיים מול המזוייפים.

האם עוקבים אמיתיים אכן קיימים? יש חיה כזאת? כל התשובות בכתבה.

הסטיגמה שדובקת לקניית עוקבים כיום, מדברת על קניית עוקבים כדבר פסול מוסרית, שגם לא יכול להיראות אמיתי. כלומר מצב של הפסד-הפסד שלא משתלם לצרכן בכלל, כיוון  שהשירות עולה כסף והרווח מינימלי. אחת הטענות המרכזיות היא שהעוקבים הנרכשים הם פרופילים מזוייפים שנמחקים בהמשך בשל חוסר שימוש או שאינם פעילים מספיק, ולכן נתפסים כבלתי אמינים.

נשאלת השאלה, האם בכלל ניתן לקנות עוקבים אמיתיים באינסטגרם? האם הסיטגמה נכונה והדבר אכן לא משתלם, לא כדאי ואף יכול לפגוע בפרופיל המשתמש שרכש את העוקבים?

 

איך קונים עוקבים?

קניית עוקבים כיום לא מצריכה פניות לספקים מפוקפקים בטורקיה או רוסיה. בארץ פועלות פלטפורמות רבות המציעות למשתמשים בהן קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם ביעילות, נוחות ובמחירים נמוכים להפליא. כך, תירוץ הקושי וחוסר האמינות, מתבטל ומאפשר גם לעסקים קטנים להניב רווח יפה ויציב מהשקעות נמוכות יחסית בשיווק המוצר שלהם.

פלטפורמות אלו – חברות ואתרי אינטרנט לשיפור החשיפה של חשבון האינסטגרם – מביאות למשתמש מוצר מוגמר, הכולל חבילות של לייקים לפוסטים, עוקבים, תגובות אמינות וכן שיפוצים ושדרוגים לחשבונות אינסטגרם עסקיים: חשיפה משמעותית לתוכן החשבון. את כול אלו הפלטפורמות מנגישות לעסקים במחירים נוחים ושווים לכול כיס, ומבטיחות תוצאות טובות שיביאו לעלייה במאזן העיסקי – חשיפה רחבה והגדלת כמות העוקבים הספונטנית שיביאו, בסופו של דבר, לעלייה גם במכירות.

 

עוקבים אמיתיים ומזויפים

בתוך כך, בעלי עסקים רבים חוששים מחשיפת קניית העוקבים ברשת, מה שיביא לדעתם לתגובות שליליות ולפגיעה במחזור העסקי. לשיטתם, קניית עוקבים מביאה איתה חשבונות בלתי אמינים, חסרי פעילות שיכולים להסגר בכל עת על ידי אינסטגרם. למשל, אם לחשבון כלשהו יש מאה אלף עוקבים, אבל רק חמש מאות לייקים או עשרים תגובות לפוסט, זה נתפס כלא הגיוני, ולכן מסיק כי העסק קנה את עוקב זה.

בדיוק כאן נכנסת הבחנה חשובה בין עוקבים אמיתיים למזויפים. עוקבים "מזויפים" נקנים בזול מאוד, לרוב מאתרים בחו"ל או ספקים בלתי אמינים. הם יעלו מעט מאוד, אבל הנוכחות שלהם ברשת לא תמיד חזקה מספיק, ואכן יכולה לייצר מצבים של חוסר אמינות מול הלקוחות. עוקבים אמיתיים יעלו מעט יותר, אבל חשוב לציין שמדובר על קנייה עם הבטחה לעוקבים אמינים וחשבונות פעילים – ברמת העלאת סטוריז באופן יום-יומי – וכן חבילת לייקים ותגובות בהתאם לכמות הנרכשת.

 

עניין של אמינות

עניין האמינות ברשת הוא חשוב מאוד, שכן הקשר בין הלקוח והעסק נבנה על האמון בניהם; על כך שהלקוח סומך על בעל העסק שמוכר לו את המוצר. לכן, עסקים אשר קונים עוקבים מזויפים, מסכנים את הקשר שלהם עם הלקוח, ועלולים לאבד לקוחות שיעלו על הזיוף ברשת – המשדר חוסר אמינות של העסק עצמו. קניית עוקבים אמיתיים פותרת הבעיה בנוחות וביעילות, ובכך עונה על חששותיהם של המתנגדים לכך, ושוברת – על הדרך – סטיגמות רבות על קניית עוקבים.

 

אפליקציה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים