שגרות קבועות לשיפור התפקוד היומיומי

היום כבר ברור וידוע לכל ששמירה על אורח חיים נכון ושגרה נכונה משפיעים באופן ניכר על הסיכוי לחלות במחלות שונות, כגון מחלות לב, לחץ דם גבוה ועוד.

שמירה על הבריאות שלנו מתבטאת ביום יום, בהנהגות הקבועות שלנו ובבחירות אותן אנחנו עושים.

כמובן, שמירה על אורח חיים בריא לא רק משפרת את בריאותנו בטווח הרחוק אלא גם ממש בטווח הקרוב – הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית.

במאמר זה נעסוק בהרגלים שיכולים לסייע לכם לשמור על בריאותכם.

 

  1. תזונה מאוזנת ונכונה

בסופו של דבר תזונה היא דבר הנכנס לגוף שלנו ולכן כדאי לשים לב לכך. זה לא אומר שאנחנו צריכים לפתוח בדיאטה קפדנית כדי לרדת במשקל, הכוונה היא להקפיד על תזונה מאוזנת הכוללת את אבות המזון השונים וכן הפחתת צריכת שומן רווי הגורם לעליית כולסטרול רע בדם וסוכרים.

 

  1. להשאיר רעלים מחוץ לגוף

רבים מאיתנו צורכים רעלים באופן מודע וקבוע וזה פשוט הורס את הבריאות שלנו. סיגריות, צריכת אלכוהול מופרז וכן מאכלים מסוימים שלא בריאים באופן קיצוני. כבר ידוע לכל כי עישון הוא דבר מאוד לא בריא ופוגע בהעברת חמצן ללב ולמוח וכן מגביר את הסיכוי לחלות בסרטן ריאות וסרטן גרון. גם צריכה מוגזמת של אלכוהול יכולה לפגוע בנו מאוד, כאשר מלבד העניין ההתנהגותי והנזק שבהתמכרות גם הכבד נפגע על הדרך.

 

  1. פעילות גופנית

פעילות גופנית מאריכה באופן מוכח את תוחלת החיים שלנו ולא חשוב מכך – משפרת את איכותם. פעילות גופנית הנעשית באופן סדיר וקבוע מסייעת לנו לשמור על תפקוד תקין של מערכות הגוף, בניהן מערכת הדם שלה השפעה מרובה על שאר מערכות הגוף.

 

  1. שעות שינה סדירות

יש הרבה אנשים שלא צריך לשכנע אותם לישון – זה משהו שהם מאוד אוהבים לעשות ממילא, לעומת אנשים שרואים בכל דקת שינה מיותרת בזבוז זמן. כך או כך, שינה סדירה היא חיונית לתפקוד תקין של מערכות הגוף שלנו ותחושה טובה. לפי המלצות מומחים, רצוי שאדם מבוגר ישן בכל לילה בין 7 ל-9 שעות שינה.

 

  1. מים

חשוב מאוד להקפיד על צריכה סדירה ומספקת של מים – לפחות 8 כוסות ביום. לשתייה מרובה של מים ישנם יתרונות רבים, בניהם הפחתת סיכוי לחלות בסרטן שלפוחית השתן, סרטן השד, סרטן מעי הגס ומחלות נוספות. בנוסף לכך, צריכה מספקת של מים מאפשרת לכל איברי הגוף תפקוד ראוי, כאשר מחסור במים גורע מתפקודם.

 

  1. פורמולת צמחים לשיפור הבריאות

פורמולות צמחים שונות יכולות לשפר מאוד את בריאותכם בטווח הקצר והרחוק. למשל, פורמולת אסאי מקס 123 המכילה את פרי האסאי, צמח הבבונג ועלי זית היא בעלת יתרונות רבים, ותורמת לצמצום רמת הכולסטרול הרע בגוף, הורדת לחץ דם, מגינה מפני קלקולי קיבה ועוד סגולות רבות וטובות.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים