5 שאלות שחשוב לשאול לפני השכרת מחסן

השכרה של מחסן מאפשרת לנו להנות משטח אחסון לצרכים מגוונים. כיום ישנן לא מעט חברות שמשכירות מחסנים. חשוב להבין שכאשר הציוד שלכם נמצא במחסן, אתם לא יכולים לפקח עליו, ולכן הבחירה של חברה להשכרת מחסנים צריכה להיעשות בכובד ראש. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כמה שאלות שכדאי לשאול לפני השכרה של מחסן כדי שהציוד שלכם יהיה בטוח.

 

מיקום

הנתון הראשון שאותו צריך לבדוק הוא המיקום של המחסן. כמובן, כולנו רוצים לאחסן את הציוד שלנו במקום קרוב ומרכזי, כזה שנוכל להגיע אליו בקלות. מנגד, ככל שהמחסן נמצא במקום מרכזי יותר כך העלות של ההשכרה תהיה גבוהה יותר, ולכן כדאי לנסות לאזן בין שני הצרכים הללו. למידע נוסף על שירותי אחסון לחצו כאן, אבל בינתיים, הנה עוד כמה שאלות שכדאי לשאול. שאלות שחשוב

גודל המחסן

הגודל של המחסן חשוב כיון שהוא הנתון הבסיסי שאם צריכים לברר. מחסן שלא יהיה מספיק גדול לא יוכל להכיל את כל מה שאתם מתכננים לשים בתוכו. מנגד, אין שום צורך להשכיר מחסן גדול מידי, זה סתם יעלה את העלות של ההשכרה. כאשר אתם מנסים להעריך מה גודל המחסן שאתם צריכים, נסו לארזו בצורה חכמה וככה תוכלו להשכיר מחסן קטן יותר.

 

סוג הציוד שניתן לאחסן בו

אחסון של מוצרי מזון שונה מאשר אחסון של בגדים, וציוד של דירה שונה מאשר ציוד תפעולי. כל מחסן מתאים לאחסון של סוג אחר של ציוד, ואתם צריכים לשאול את עצמם מה התנאים שבהם הציוד שלכם צריך להיות על מנת שהוא יישמר. כאשר אנחנו חושבים על סוג הציוד כדאי לקחת בחשבון את זמן ההשכרה, כיון שבטווחים ארוכים יש צורך לדאוג לתנאי אחסון טובים יותר. שאלות שחשוב

רמת אבטחה ועמידה בתקנים

במחסנים יש כל מיני תקנים שבהם החברה שמחזיקה במחסן צריכה לעמוד. התקנים הללו נוגעים לכיבוי אש, נזקי מים וכמובן גניבות. לאור העובדה שהציוד שלכם לא הולך להיות בהישג היד שלכם בתקופה שבה הוא נמצא במחסן, חשוב שתוכלו להיות רגועים ולדעת ששום דבר רע לא יכול לקרות לו. לצורך זה בדקו את התקנים שבהם עובדת החברה שדרכה קיבלתם את שירות ההשכרה.

 

מחיר

הפרט האחרון שיש לבדוק הוא המחיר שתשלמו עבור ההשכרה. ככל שההשכרה תהיה ארוכה יותר, כך המחיר שלה יהיה גבוה יותר. כאמור, ניתן להוריד את עלות ההשכרה אם משכירים את המחסן במקום מרוחק יותר, או שבוחרים בתנאי אחסון לא מחמירים, כל עוד זה לא פוגע בציוד. היזהרו ממחיר נמוך מידי כדי לא להגיע למצב שבו אתם מקבלים שירות לא טוב.

 

לסיכום

השכרה של מחסן מאפשרת לנו להנות ממקום בטוח לציוד שלנו. המחיר של ההשכרה יקבע לפי זמן ההשכרה, סוג המחסן והמיקום שלו. זכרו לברר את הרישיונות של חברת המחסנים.

שאלות שחשוב

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים