שיער מזהב – מה היא החלקה 24 קראט?

החלקת השיער הפכה לאופנה השלטת בעיצוב השיער כבר למעלה מעשור ועדיין לא נראה שינוי באופק. עם הזמן התפתחו תכשירים יעילים ושיטות מעולות אשר מגנים על בריאות המשתמש ושומרים על שלמות העור והשיער. המילה האחרונה בתחום החלקות השיער הוא החלקת זהב 24 קראט אשר למעשה משלבת את שתי השיטות המובילות, ההחלקה היפנית והחלקת הקרטין. במאמר זה נסקור את ההחלקות השונות ונבחן מדוע החלקת הזהב 24 קראט היא הטובה והמומלצת מכולן.

החלקת שיער

כבר קרוב לעשור שגברים ונשים מעדיפים בבירור שיער חלק, ארוך וזוהר שנראה בריא ומבריק גם לאחר חפיפה או רחצה בים. החלקות השיער מאפשרות לנו שיער חלק באופן קבוע ( יש להחליק שוב מדי פעם כדי לשמור על התוצאות ) גם לאחר שהוא נרטב. השיטות המקובלות והמומלצות כיום הן ההחלקה האורגנית, ההחלקה היפנית והחלקת הקרטין. לאחרונה התפתחה שיטה נוספת בשם החלקה 24 קראט המשלבת בין ההחלקה היפנית והחלקת הקרטין.

שיער מזהב - מה היא החלקה 24 קראט?

החלקה יפנית

חלוצת ההחלקות יוקו יאמאשיטה פיתחה חומר אשר מפרק את קשרי החלבון בשערה ולאחר מכן מקשר מחדש בצורה ישרה. פעולה זו תרמה להבראת השיער מפגמים שונים ויצרה סיב שערה חלק, בריא ושלם אשר מגעו רך ונעים.

 

החלקת קרטין

הקרטין הינו חלבון טבעי ממנו עשויה השערה. כאשר אנו מורחים תכשיר המועשר בקרטין החלבון משלים את כל החורים והפגמים שנוצרו בסיב השערה כתוצאה מייבוש במייבש שיער או בזמן הצביעה. התוצאה היא שיער בריא, חלק ורך למגע.

 

החלקת 24 קראט

החלקה זו מחברת את הטוב שבשני העולמות ליצירת טיפול ההחלקה המושלם שגם משקם את סיב השערה הפגוע, משלים אותו ויוצר שיער בריא, נעים ורך כמשי. הטיפול מתאים במיוחד למי ששערה ניזוק בעבר מצביעה, מייבוש בפן ומן החשיפה לשמש והינו המומלץ ביותר לשימוש.

 

קצת עלינו

חברת הכל לספר מספקת למעלה משלושים שנה ציוד איכותי למספרות ותכשירי שיער מן המותגים המובילים בעולם. אנו היבואנים הבלעדיים של חברת קין קוסמטיקס הספרדי הידוע באיכותו. באתר החברה היירלין תוכלו להתרשם משפע המוצרים שלנו, ליהנות ממבצעים משתלמים וממשלוחים עד פתח בית העסק או עד הבית כדי שגם אתם תוכלו להעניק ללקוחותיכם שירות מקצועי וחוויה עוצמתית של טיפוח לשיער בריא שתמיד נראה מדהים.

 

לסיכום

להחלקה מושלמת אשר גם משקמת את השיער מנזקים קודמים ומעניקה לו ברק מלא חיים, רכות וחיוניות העזרו בהחלקת 24 קראט המשווקת על ידי חברת הכל לספר וניתנת להשגה בחנות המקוונת היירליין במחירים משתלמים ומשלוח עד פתח בית העסק או הבית. באתר תוכלו למצוא מותגים מובילים לעיצוב וטיפוח השיער וכל מה שתצטרכו לבית העסק או לשימוש ביתי, לחסוך כסף וזמן ולהזמין בקלות ובנוחות את כל הדרוש לכם במקום אחד.

החלקת שיער זהוב 24 קראט

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים