מהם שלבי הלמידה בדרך להיות עורך דין ביטוח

עורכי דין המסיימים את לימודי המשפטים, בוחרים את תחום ההתמחות שלהם ומתמקצעים בו על מנת שיוכלו לעסוק בתחום ולהפוך למומחים, בפרט כשמדובר בעורך דין ביטוח.

המאמר יפרט את השלבים בדרך להיות עו"ד ביטוח.

 

מהם השלבים להפוך לעורך דין ביטוח?

לימודי משפטים עורכים 4 שנים במוסד אקדמאי בסופם מקבלים תעודת תואר ראשון במשפטים. על מנת להפוך לעורכי דין יש להתמחות בין 1-2 שנים בתחום בו בוחרים להתמקצע. בסוף ההתמחות עוברים מבחן מסכם של לשכת עורכי הדין ונשבעים אמונים למקצוע. ההחלטה במה להתמחות תשפיע מאוד על עתידכם התעסוקתי. כדי לבחור התמחות צריך קודם כל לאהוב את התחום ולהתעניין בו. שנית, צריך לבחור בתחום שיש לו ביקוש מבחינה תעסוקתית ולבסוף לבחור בהתמחות בה מפיקים רווחים. לפיכך, התמחות כמו עורך דין ביטוח עונה על הקריטריונים האלו. ולכן השלב הבא יהיה לבחור במשרד עורכי דין המתמחה בביטוח בו תבצעו את הסטאז' ותלמדו כל מה שצריך לדעת מבחינה פרקטית.

 

איך בוחרים משרד עו"ד ביטוח לסטאז'?

בראש ובראשונה יש לבחור במשרד גדול בעל מוניטין, עם הצלחות מוכחות ולקוחות עם פניות בנושאי ביטוח שונים. כמתלמדים לא רק שתקבלו ליווי צמוד מעורכי דין מומחים בתחום הביטוח ותלמדו מהם, אלא גם תרכשו ניסיון בנושאים שונים. משרד העוסק בביטוח מטפל במגוון נושאים כמו: ביטוח תאונות אישיות, ביטוח נזיקין, תביעות רכוש וכד'. הם מתמודדים מול חברות הביטוח במשא ומתן על הפיצויים, שמירת הזכויות של הלקוחות שלהם ומייצגים אותם בבית המשפט במהלך התביעה המשפטית. כמתמחים תוכלו להצטרף לעורכי הדין בדיונים, פגישות עם לקוחות ונציגי ביטוח, שיחות ועידה ועוד. מעבר ללמידה המקצועית תוכלו ללמוד כיצד להתנהג במקרים חריגים, כיצד להגיב להפתעות, ללחץ, להתנגדות ועוד, וכך לאמץ את הסגנון שלכם כעורכי דין לתחום הביטוח.

 

הצטיינות בהתמחות משרד עורכי דין לביטוח

על מנת שבהמשך הדרך תוכלו להפוך לעורכי דין עצמאים בתחום הביטוח ולפתוח משרד משלכם, עליכם להית מצטיינים בסטאז'. תקופת ההתמחות טומנת בחובה שעות ארוכות של עבודה ומאמץ רב, אך לצד ההשקעה יגיע גם השכר. בזמן הסטאז' המטרה שלכם ברורה – להפוך לעורכי דין בתחום הביטוח. כאשר במשרד בו תתמחו יראו שאתם בני אדם רציניים ומשקיעים ייתכן שבסופו אף יציעו לכם להפוך לחלק מהצוות בדרך להיות עצמאיים ולכן יש חשיבות רבה להשקעה שלכם. בחרו במשרד עורכי דין מומלץ בתחום הביטוח שיודע להתמודד היטב עם חברות הביטוח וכנסו לעניינים. אין ספק שלבסוף העבודה תגרום לכם סיפוק רב, הנאה ושכר נאה אם כי בסטאז' אל תצפו לשכר גבוה על אף מאמציכם הניכרים מכיוון שבכל התמחות ולא משנה מה תחומה, השכר נמוך. לאחר שתתמקצעו ותהפכו לעורכי דין מן השורה הראשונה גם תפיקו רווחים נאים.

 

תעודה ספרים וכובע

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים