שלושה טיפים לפתירת תשחצים

כל אחד מכיר את הרגע הזה שבו אתם נתקלים בהגדרת תשחץ מאד כללית שיכולה להיות כל דבר כמעט, והקושי למצוא לה מילה מתאימה מונע ממכם להמשיך ולפתור את התשחץ. אל דאגה, התשחץ עדיין לא אבוד, באמצעות אתר תשחציישן תוכלו למצוא את הפתרון במהירות ובקלות. במאמר זה ריכזנו שלושה טיפים מעולים לפתירת תשחצים כדי שלעולם לא תזנחו יותר תשחץ לא פתור.

 

משחקי תשחץ

התשחץ הינו תשבץ מתוחכם יותר שבו הגדרת המילה הרצויה נמצאת בתוך המשבצת בה צריך לכתוב את האות הראשונה. מפאת חוסר מקום בדרך כלל ההגדרה תהיה קצרה וכללית מאד, לדוגמא עיר בגרמניה תשחץ. הסגנון המיוחד הזה הופך את התשחץ לקשה במיוחד לפתרון משום שבגרמניה יש מאות ערים, כיצד נדע מי מהן העיר הנכונה? בדיוק בשביל זה הקמנו את אתר תשחציישן, באתר שלנו תוכלו למצוא את המילה החסרה על פי חיפוש חופשי, על פי מספר האותיות הדרושות, או על פי לשוניות נושאים שהכנו מראש עבורכם, וכך להחלץ בקלות מהגדרה אשר מונעת ממכם להמשיך בפתרון התשחץ.

 

מדוע כה קשה לנו למצוא פתרון?

המוח האנושי מכיל כמויות אדירות של מידע, בעלי זיכרון טוב מסוגלים לזכור שמות של שחקני קולנוע ופוליטיקאים, תאריכים של אירועים חשובים, ערי בירה מסביב לעולם ועוד, אך כאן מדובר על רף אחר לגמרי של ידע. אלא אם כן יצא לנו לשנן את כל ערי גרמניה בעל פה, אין סיבה שנכיר את שמותיהן של מאות מן הערים הקיימות בה ולשבץ דווקא את שם העיר הנכונה. בדיוק מסיבה זו אל תחושו שאתם מרמים את עצמכם, מדובר בבדיקת מקור מידע אמין בדיוק כפי שהייתם מחפשים מילה במילון או הגדרה מסויימת באנציקלופדיה, אתם מרחיבים את הידיעות שלכם בזמן שאתם נעזרים בנו וחוסכים לעצמכם בזבוז זמן מיותר על תסכול.

 

שלושה טיפים לפתירת תשחץ

להלן שלושה טיפים כיצד לחפש בצורה יעילה את הפתרון באתר תשחציישן בכל פעם שאתם נתקלים בהגדרה כללית מדי כגון ׳עיר בגרמניה׳:

  1. חלוקת לנושאים – תוכלו לבחור בשם הנושא ׳עיר בגרמניה׳ מתוך מגוון הלשוניות שהכנו עבורכם מראש, כשתעשו זאת, תקבלו דף פתרונות המחולק על פי מספר האותיות במילה.
  2. הקשת ההגדרה בלשונית החיפוש – תוכלו להקיש את ההגדרה בלשונית החיפוש ואנו נמצא אותה עבורכם.
  3. חיפוש אלפביתי – אם במקרה ידוע לכם האות הראשונה המופיעה בשם העיר, תוכלו לחפש אותה בחיפוש אלפביתי.

 

לסיכום

אתר תשחציישן הוקם במטרה לסייע לכם להתגבר על כל תשחץ, קשה ומסובך ככל שיהיה. מעתה לא ישארו לכם ערימות של תשחצים פתורים למחצה שנטשתם בזעם בשל חוסר היכולת למצוא פתרון. אצלנו תוכלו למצוא כל מילה בכל נושא בקלות ובמהירות, והתשחץ שלכם יהיה פתור עוד לפני שתסיימו את הקפה. אז בהצלחה!

חידה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים