שני חלקים שחובה להחליף בהליכון

החלטתם להיכנס לכושר, קניתם את המכשירים שצריך, הקדשתם זמן לתזונה ולקיום אימונים וכעת במכשיר האימונים המרכזי שלך ההליכון יש בעיה. האם הבעיה היא מכנית או אלקטרונית? מה עלייך לעשות? מה הם שני החלקים שחובה להחליף בהליכון לאורך זמן? במאמר זה נדבר על שני הדברים שככל הנראה לאורך תקופת תחזוקת ההליכון שלכם אולי תזדקקו להחליף בשביל שתוכלו להמשיך להתמיד באימונים שלכם.

 

החלפת כרטיס אלקטרוני

כאשר הכרטיס האלקטרוני נפגע באורח כזה או אחר התצוגה, הממשק והבקרה של ההליכון שלכם תמנע מכם להשתמש בהליכון לאורך זמן באופן יעיל.

לפני שאתם מחליטים שהבעיה היא בכרטיס האלקטרוני רצוי שתנסו לנתק את המכשיר מהחשמל ולהחזירו לפעולה, בדקו אם ייתכן וחסרה סוללה וכמובן מומלץ להשתמש במדריך המשתמש להליכון שלכם העשוי להכיל מידע שיוכל לסייע לכם לטפל בבעיה עצמאית.

במידה ואתם סבורים כי ישנה היתכנות כי הבעיה היא אכן בכרטיס אלקטרוני תצטרכו להזמין בעל מקצוע, טכנאי, שיחליף לכם את הכרטיס האלקטרוני.

לא ניתן מומלץ לנסות להחליף את הכרטיס עצמאית מכיוון שייתכן ותגרמו חלילה לנזק להליכון שלכם עקב חוסר הידע והניסיון שלכם.

בדרך כלל הכרטיס איננו עובר תיקון ועובר תחלופה עקב חוסר היעילות שבתיקון הכרטיס והעלויות הנגרעות מהתהליך, עלויות החלפת כרטיס אלקטרוני ינועו בטווח השמונה מאות ₪.

במידה ואתם צריכים טכנאי, לפרטי העסק של יוני תיקון להליכונים, היכנסו לקישור וצרו קשר.

 

החלפת רצועת הליכון

כמו במקרה של הכרטיס האלקטרוני בו לא מומלץ לבצע החלפה או תיקון עצמאי, גם במקרה של רצועת הליכון תצטרכו סיוע מקצועי של טכנאי.

לאורך זמן רצועת ההליכון עקב חיכוך מתמשך עם המכונה והמתאמן בסופו של דבר תעבור תהליך בו תהיה פחות יעילה ואפקטיבית ואם אתם מתמידים באימונים שלכם תוכלו לשים לב לכך. במידה ויש רעש שלא היה לפני והמהירות שאתם קובעים לא נערכים באופן עקבי, ככל הנראה שיש בעיה ברצועת ההליכון שלכם.

כמו הכרטיס האלקטרוני גם רצועת הליכון הוא חלק מההליכון שחובה להחליף בסופו של דבר בשביל שתוכלו להמשיך להתאמן.

לכל דגם הליכון יש רצועת הליכון משלה, בין הסוגים שניתן למצוא אלו רצועה להליכון vo2, רצועה להליכון York, סטארטרק, מאטריקס ועוד.

בכל מקרה מומלץ ליצור קשר עם גורם מקצועי שיוכל להגיד לכם בדיוק איזה רצועה דרוש להחלפה עבור ההליכון שלכם, המחיר נע באזור ה600 ₪.

 

סיכום – תפנו לגורם מקצוע

תראו, לאורך זמן כמעט אין ספק שבסופו של דבר תצטרכו להחליף את אחד החלקים שציינו כאן, זה משהו כמעט בלתי נמנע.

בין המאמר הזה רלוונטי אליכם עכשיו או יהיה בעתיד, כעת אתם יודעים אילו בעיות יכולות להיות בהליכון ומה עליכם לעשות במקרים השונים.

כאשר תצטרכו סיוע, תפנו לגורם מקצועי והתייעצו עימו לקבל שירות מקצועי ויעיל עבור הבעיה בהליכון איתה אתם מתמודדים.

 

אישה עושה כושר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים