איך ללמוד על תחזוק ואחסון קרוואנים?

לאט לאט  אנשים מתחילים להבין את היתרונות שיש בקרוואנים ולאנשים רבים בישראל כיום יש קרוואן.

כדי להחזיק בקרוואן עליכם לדעת איך לאחסן ולתחזק אותו.

בדיוק בשביל זה אנחנו פה – כדי לפרט על תחזוק ואחסון של קרוואן.

נושא זה חשוב, לכן שווה לקרוא ולהעמיק.

 

איפה מאחסנים קרוואן

לא תמיד משתמשים בקרוואן. לכן, הבנה בתחום של אחסון קרוואנים חשובה ביותר. ראשית, כדאי לאחסן את הקרוואן במקום מוצל, זאת כדי לשמור עליו ועל הדברים שבתוכו. אם מצאתם חניון תת קרקעי זה מושלם. אם לא חפשו מקום מוצל ככל הניןתן, וכך הקרוואן לא ייהרס.

אם הקרוואן עתיד לחנות לזמן רב, מומלץ לשים עליו כיסוי שמיועד לקרוואן, כדי לשמור עליו כמו שצריך. הכיסוי יגן על הקרוואן מפני נזקי גשם או מנזקי שמש חמה מדי.

בארץ ישנם חניונים שמאפשרים לבעלי קרוואנים להשאיר שם את הקרוואן לזמן רב, והמחיר לא יקר מדי. תוכלו לחפש באינטרנט חניון שמתאים לזמן בו אתם רוצים לאחסן את הקרוואן שלכם.

 

תחזו הקרוואן – במידה ושל חברה

הרבה אנשים בוחרים שלא לרכוש קרוואן משלהם, כדי לא להיות אחראיים לתחזוקתו. כך, חברה שמתמחה היא זו שאחראית לכל הטיפול והתחזוק ולהם יש שקט נפשי. אומנם טיפול כרוך בעוד עלות אבל לרוב האנשים משתלם לשלם את הסכום הנוסף לצורך הטיול בראש שקט.

שימו לב שאם בוחרים חברה להשכרת קרוואנים שהיא זמינה. כך, אם יש לכם בעיה, פשוט תוכלו להרים טלפון והבעיה תיפטר חיש קל. האופציה הזו הופכת את הטיול לטיול ללא דאגות, אתם רק צריכים לבוא להינות, האחריות על החברה.

 

תחזוק הקרוואן – במידה ושלכם

ישנם מספר דברים שצריכים לעשות בשוטף כדי להשאיר את הקרוואן מתוחזק:

הוצאת מזון

בתקופה שבה אתם לא משתמשים בקרוואן הוציאו מהמקרר שבתוך הקרוואן ומהארונות כל מזון שנמצא בו. אם תשאירו מזון הוא יתקלקל ויירקב והדבר עלול לגרום לחיות להיכנס לקרוואן שלכם. תוכלו בזמן שאתם לא נמצאים להשאיר את המקרר פתוח בעודו לא מחובר לחשמל לצורך אוורור.

 

מים

בקרוואן יש מיכלי מים. כשלא משתמשים בו חשוב לנקות את מיכלי המים מאבנים. אם ישנה תקופה בה אתם לא נוסעים בקרוואן שלכן, נקו את מיכלי המים טוב, כך שבטיול הבא יהיו ראויים לשימוש.

 

חשמל

וודאו שכל החשמל נשאר סגור. בנוסף, הפעילו את המצבר פעם בשבועיים לכמה שעות, כדי לשמור עליו תקין ועובד. בנוסף, זכרו להטעין את המצבר.

 

ניקיון

השאירו את הקרוואן הכי נקי שאתם יכולים והכי מתוחזק שאתם יכולים. נקו היטב את החלונות ושמנו אותם לפני העזיבה. בדקו טוב טוב בכל פינה בקרוואן שאין לכלוך. בזכות ניקיון זה בפעם הבאה שתשתמשו בו לא תצטרכו לעשות לו ניקוי 2000 לפני הנסיעה.

קראוון קטן

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים