איך לתכנן מסיבת רווקים שלב אחר שלב

מסיבת הרווקים, שמתרחשת כחודש לפני החתונה, היא בעצם טיול הבנים האולטימטיבי. זה אחד האירועים האחרונים שבהם אתה חוגג עם החתן לעתיד לפני שהוא נופל ברשת. תכנון מסיבות רווקים יכול להיות מסובך, אבל הכל על פי בחירת פעילות שמתאימה לאישיות החתן לעתיד.

 

רשימה

 

אם נבחרת לארגן את מסיבת הרווקים כנראה אתה חבר טוב של החתן וחשוב שתדע איך לתכנן מסיבת רווקים שלב אחר שלב

התייעץ עם החתן לעתיד – אחד הדברים הראשונים לעשות לפני שתתחיל בתכנון מסיבות רווקים כלשהו הוא לשאול את החתן על מה חשב למסיבת הרווקים. הקדישו לשניכם שעה כדי לדון באפשרויות למסיבות. גלה אם הוא רוצה את מסיבה משוגעת או טיול רגוע יותר בחו"ל. מעבר על רעיונות שונים למסיבות רווקים יאפשר לך לדעת את סגנון המסיבה שהוא רוצה ולקבל מושג על מי הוא רוצה להזמין. מסיבת הרווקים בדרך כלל מורכבת מהחתנים, חברים קרובים ואפילו משפחה מורחבת של החתן לעתיד. רק וודא שאתה מקבל את השמות של כל מי שהחתן רוצה לחגוג איתם, כך שבסוף תשכח מישהו!

קבעו תקציב – אחרי יישור קו עם החתן, שוחח עם שאר השושבינים והאורחים כדי לקבל תחושה של תקציב סביר לכולם. מומלץ ליצור פלטפורמה נוחה בו תוכלו בקלות ליצור קשר אחד עם השני ולעבור כמה כל אחד יכול להוציא.

תבחר תאריך – אתה רוצה למצוא יום או סוף שבוע בו כולם זמינים. ועדיף למצוא אותו כארבעה חודשים לפני מסיבת הרווקים.

מצא מיקום – אחרי שמצאתם תאריך שמתאים לכולם והתקציב אושר, צריך למצוא מקום לקיום מסיבת הרווקים. אם מדובר על יעד בחול, חשבו על מקומות שמתאימים לסגנון החתן. המקום צריך מתאים לפעילות שאתם מתכננים. אם הזמנתם סטנדאפיסט למסיבת רווקים חשוב שיהיו לו מקום נוח שיוכל להופיע בו.

בניית לוח הזמנים – השלב הבא בתכנון מסיבות רווקים הוא בחינת התכנית ובניית לו"ז. נסו לצמצם עלויות ובזבוז זמן על ידי נסיעה במכוניות או לאסוף מישהו בדרך. Carpooling יכול גם לחסוך מעט כסף בכספי דלק.

צור פלייליסט למסיבת רווקים – צרו פלייליסט למסיבת רווקים שתוכלו לשחק לאורך כל סוף השבוע או המסיבה כולה. בין אם אתה מפעיל אותו בזמן המסיבה, הטיול או הנהיגה. מוזיקה טובה יכולה להפוך את המסיבה להצלחה מובטחת.

לא לשכוח להכין את הציוד הנדרש – בהחלט תרצו להצטייד בכל מה שטוב ובמקרר בכל מה שתצטרכו למסיבה או לסוף השבוע. אם אתם מתכננים בילוי לילי בגריל, וודאו שיש לכם את כל מרכיבי המפתח כמו רוטב סטייק או תבלינים אחרים ותוספות. כמו כן, הקפידו להביא את המשקה המועדף על החברים שלכם, ליהנות כולם ממשקה אהוב ברגע שכולם מגיעים.

אל תשכחו ליהנות – המסיבה היא עבור החבר שלכם, אבל הוא כנראה ייהנה יותר אם גם אתם תהנו.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים