תפקיד שהוא שליחות – 6 יתרונות בלימודי סיעוד

לימודי סיעוד הם לימודים מאתגרים שלא מתאימים לכל אחד. הלימודים אורכים כ-4 שנים, הם מצריכים עמידה בתנאי הקורס ונוכחות מתמדת. לימודי סיעוד הם אמנם מאתגרים, אך הם מתגמלים מבחינות שונות. אנחנו חייבים להודות, ללמוד סיעוד ולעבוד כאח/ות זו עבודה עם משמעות וסיפוק יומיומי! כאן ריכזנו עבורכם את היתרונות שבלימודי סיעוד דווקא. אז בואו נתחיל.

 

עבודה עם סיפוק

אחות בתפקיד מצליחה לעזור לזולת לאורך כל היום, במהלך שעות העבודה. הנוכחות שלה חשובה, מרגיעה את המטופל ומקנה לו ביטחון. אחות יכולה לעזור למטופל, להקל מעליו וגם להיתרם. נתינה מולידה סיפוק. העובדים בסיעוד מוערכים מאוד בשל תפקידם. אך הראשונים שמתמלאים בזה, אלו דווקא הם. אין כמו לעזור לאדם להרגיש טוב יותר.

 

עבודה בסיעוד היא מוערכת

עבודה בסיעוד היא עבודה מוערכת. כאשר מטופל מגיע למרכז רפואי לקבל סיוע, הוא נואש לקבלת עזרה. האחות שמקבלת את פני המטופל היא לא רופאה ולכן היא מצד אחד לא זו שמקבלת החלטות גורליות, ומצד שני היא מצליחה לסייע ולהיות נוכחת כדי לסייע למטופל. קיימת הערכה גדולה מאוד כלפי צוותים רפואיים בישראל כולה.

 

עבודה עם ביקוש

תחום הסיעוד הוא תחום בו יש חוסר מתמיד בידיים עובדות. כמה אחיות שיהיה, תמיד יתקבלו עוד בברכה. אנחנו חיים בדור בו בתי החולים מלאים ותמיד יש צורך בעוד אחיות. אם למדתם בעבר קורס מסוים וזנחתם את התחום בגלל שלא מצאתם בו עבודה, בתחום הסיעוד אתם יכולים להיות רגועים, מקומות העבודה מגוונים במיוחד, מבתי חולים ועד חברות סיעוד מובילות אחות פרטית, אחות במרפאה ועוד.

 

עבודה לא משעממת

עבודה בסיעוד היא עבודה מגוונת. אתם לא עושים כל הזמן את אותה הפעולה באופן מונוטוני. זה יכול להיות שאתם מתחילים את הבוקר עם בדיקות דם ואחר כך עוברים לביצוע משימות אחרות, אך הגיוונים צצים בכל רגע. בכל רגע אתם מטפלים באדם אחר, אתם מצליחים לעזור להרבה אנשים וכל יום אתם מגדילים את מעגל הנעזרים בכם.

 

עבודה עם זכויות

עזבו את זה שמרגש וכיף לעבוד בתור אחות במרכז רפואי. עבודה כאחות היא עבודה עם זכויות רבות. אתם יכולים לעזור בהבאת ילד לעולם, לעזור לאדם להרגיש טוב יותר ולעזור לחסרי ישע שהם עצמם לא יכולים לעזור לעצמם, להרגיש טוב יותר. על עזרה לזולת נאגרות זכויות לטובתכם, כי יש דין ויש דיין.

 

מקצוע עם ידע חשוב

יש מקצועות הנלמדים ואין לסטודנט מה לעשות עם הידע שצבר, שלא במסגרת העבודה. בלימודי סיעוד, כל ידע הוא חשוב ואתם יכולים להיעזר בו בחיי היום יום. אתם תלמדו על טיפולים שונים, פענוח בדיקות ועוד. כך תוכלו לסייע לבני משפחה וחברים בתחום הרפואי שמי לא מחפש מישהו שמתמצא בו טוב…

הֲנָקָה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים