איך ללמוד להתקין רשת צל בחצר הבית שלכם

בימי קיץ חמים במיוחד, הצל הוא מצרך נדיר וחשוב. הישיבה בחוץ לא צריכה להיפגע עקב חום יתר, וגם בימים שכאלו תוכלו להנות מקרני השמש באמצעות דבר מה שמווסת את החום שנפלט מהן. כיום ישנם פתרונות הצללה רבים, אשר מכסים על שטחים חיצוניים ומונעים מקרני שמש לחדור בימי חום קיצוניים. אחד מני פתרונות אלו היא רשת צל, אשר מאפשרת הצללה והנאה מהשמש לסירוגין. ההתקנה של רשת צל דורשת ידע מכני בסיסי מקדים, משהו שכל מאיתנו יוכל לעשות אם יקבל את הכלים הנכונים. רוצים ללמוד להתקין רשת צל בחצר הבית שלכם? אנחנו פה כדי לסייע לכם בעניין.

 

מהי רשת צל?

כאמור, רשת צל הינה מעין סוכך שמספק הגנה בשטחים חיצוניים מפני קרני השמש. במסגרת הקטגוריה של רשתות צל תוכלו למצוא שלל סוגים של הצללות, ביניהם רשת הצללה שמתאימה לכל עונה ודוחה מים, רשת צל ייעודית לגינה, רשת צל ייעודית לקירוי בריכה וכו'. חברה טובה שמספקת רשתות צל, תאפשר לכם לבחור את הרשת שלכם בגודל ובמידות שמותאמות לשטח בו תרצו למקם אותה.

 

הוראות בסיסיות להתקנת רשת צל בחצר הבית

רשת הצל הפופולרית והמקובלת, אשר מספקת את ההגנה המקסימלית מפני קרני השמש, מגיעה עם טבעות בהיקף ומותאמת לפי מידה אישית. בהנחה ותבחרו ברשת הפופולרית, תוכלו לבחור באחת משתי דרכי ההתקנה הבאות:

  1. הדרך המומלצת

דרך זו היא הדרך הבסיסית והמקובלת, במסגרתה תצטרכו ראשית לייצר מסגרת מכבל עשוי פלדה בין נקודות החיבור (אם רשת הצל מותקנת בין עמודים למשל, אז ביניהם) לשם תלייה ומתיחה תקינה. לאחר מכן, יש למתוח את הרשת באמצעות מותחן שמחבר בין שני צידי הכבל ואז לחבר אותה באמצעות קרבינות שמחברות בין הרשת עצמה לכבל.

  1. הדרך הזולה

דרך זו היא דרך פחות מומלצת, אולם למי שמעדיף התקנה זולה יותר היא תתאים בהחלט. ראשית, יש להעביר כבל עשוי פלדה בין הטבעות בצורה היקפית. ההעברה צריכה להיות מקיפה, כך שתוכל ליצור מסגרת. לאחר יצירת המסגרת, מותחים את הכבלים מארבעת הפינות באמצעות מותחנים.

 

הסוגים הפופולריים ביותר של רשתות צל

ישנם שני סוגים של רשתות צל:

רשת צל קלאסית

זוהי רשת הצל הישנה והמוכרת ביותר. התקנתה מתבצעת באמצעות מסגרת מכבל עשוי פלדה, או לחלופין השחלת כבל פלדה שיקיף את כל הרשת.

רשת צל היפרבולית

רשת זו היא בעלת צורת מפרש אלגנטית יותר, זאת הודות לגימור ההיפרבולי שלה. ההתקנה שלה פשוטה יותר, היא קורית ללא טבעות היקף אלא ארבע טבעות בפינות, שמטרתן היא לאפשר מתיחה קלה של הרשת.

חשוב שבחירתכם תיעשה בהתאם למידות ולהיקפים של חצר הבית שלכם, ותיתן לכם את ההגנה שאתם מחפשים מקרני השמש. \

צילייה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים