איך ללמוד להרכיב מיטה עגולה

נפוץ? לא.

מיינסטרים? בטוח לא. ייחודי? כן! מפתיע? תמיד! מיטה עגולה היא לא דבר נפוץ בכלל, וכנראה ראיתם מיטה כזו לאחרונה בסרט, כשהיא אורחת בחדר

מאובזר ויוקרתי במיוחד.

אנחנו פה לבשר שהמיטה העגולה חוזרת, ובגדול! בניגוד למיטה הקונבנציונלית המוכרת לנו, הרכבת המטה העגולה היא שונה מעט, אך זהה בתכלית.

קניתם מיטה עגולה והגיע שלב ההרכבה? הנה ההכנה שלנו להרכבת המיטה

 

סדר צבאי

מיטות עגולות יכולות להגיע עם לא מעט חלקים וברגים. הדבר הראשון שעליכם לעשות כאשר אתם מוציאים את כל החלקים מהאריזה הוא לסדר את החלקים לפי סוג וגודל. מהרגע הזה, כאשר הכל פרוס מול עיניכם, עברו לספר הוראות ההרכבה. בדקו איזה חלקים צריך לכל חלק, ספרו את החלקים בהתאם למה שכתוב הוראות ההרכבה=, ראו שלא חסר כלום והתחילו במלאכה. מומלץ להצטייד מראש במברגה\מברג פיליפס וסבלנות.

 

דומה אך שונה

באופן כללי, הרכבת מיטה עגולה זהה כמעט לגמרי להרכבת מיטה ובסיס מזרון מלבניים. יש משטח או מוטות עץ שמחזיקים את הבסיס למזרון, יש שוליים ודפנות, רק שהכל עגול. עניין הזוויות מתבטל מאחר ומדובר בבסיס עגול. יש לשים לב שבהתאמה כל המוטות יושבים בצורה נכונה ומקבילה ושדפנות המזרון מחוברות באופן סימטרי ומאוזן. לאורך כל שלב ההרכבה מומלץ מאוד לעבוד עם מכשיר פלס, לוודא שהכל באיזון.

 

מה עם הגב?

במידה וזה לא כלול במחיר, בררו מול הספק של המיטה האם היא מגיעה עם מזרון, אמנם שטח המיטה הוא עגול אך במקרים רבים יהיה מקום מלבנים למזרון סטנדרטי. במידה ויש לכם צורך במזרן אורתופדי בררו מראש את מידות המיטה וכך תוכלו להתאים את עצמכם בצורה מיטבית. המיטות העגולות הן פריט עיצובי מדהים שיכול לשלב בתוכו גם את ההעדפות האורתופדיות שלכם.

 

מיקור חוץ

קיימים מקורות מידע רבים ברחבי הרשת לדרכי הרכבה שדל מיטות עגולות, מתמונות הדרכה ועד סרטוני הרכבה בשידור חי. אנו ממליצים להתייעץ עם הספק כדי  לוודא שלא תעקבו אחרי סט הוראות אונליין סתם, כאשר לספק יש הערות ייחודיות לגבי המוצר שלו. מקורות מידע מצוינים הכוללים מדריכים הם האתרים Pinterest ו- YouTube.

 

המיטה העגולה כאמצעי ביטוי

בתרבות הקוריאנית, כאשר אישה בהריון, יש אמונה טפלה שאסור לה לאכול מזונות שיש להם פינות. אוכל עגול הוא סגולה, בעיניהם, למזל טוב, בריאות ופוריות. למיטה העגולה אין פינות אז היא הפריט הכי בטיחותי שקיים בבית. בגלל המבנה שלה, היא מציעה זרימה אחרת של אנרגיה ואופי עיצובי לחדר בו היא ממוקמת. למרות גודלה והרושם ראשוני שמותירה, ניתן להזמין מיטות אלה בגדלים שונים, ואם נהיה כנים, אין הבדל משמעותי בגודל המיטה לבין מיטה מלבנית. אין צורך במצעים מיוחדים, רק להניח אתה ראש ולחשוב מחשבות עגולות.

 

חדר שינה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים