איך ללמוד ללכת עם נעלי טרום הליכה?

מגיל צעיר אנו צריכים ללמד את הילדים שלנו כיצד ללמוד דברים חדשים.

כך לדוגמא אנו צריכים ללמד את הילד כיצד לספור, כיצד לקרוא, כיצד להתקלח כיצד להתלבש לבד, כיצד לקשור את השרוכים בנעליים ועוד ועוד פעולות אשר הכרחיות להתפתחות הילד.

אחד הדברים החשובים ביותר שאנו צריכים ללמד את הילד שלנו זה איך ללמוד ללכת.

לימוד ההליכה הוא מרכזי בהתפתחות הילד ואין על כך ספק.

על כן אנו חייבים לציין כי הדרך הטובה ביותר לתמוך בהליכה של הילד היא לקנות לא נעלי טרום הליכה.

עליכם להבין כי נעליים אלו תומכות בהליכה של הילד שלנו והן משפיעות מאוד על ההתפתחות של הילד שלנו.

ברגע שתשימו את הנעליים לילד הוא ילמד ללכת מהר מאוד ולכן כדאי לקנות את הנעליים הללו ולא להתפשר על כך.

 

מדוע נעלי טרום הליכה עדיפות על פני נעליים רגילות?

אז מה היתרונות הגדולים של נעלי טרום הליכה ומדוע הן עדיפות על פני נעליים רגילות? אם כן קודם כל נציין כי חומרי הגלם של נעלי טרום הם שונים לגמרי מחומרי הגלם שם נעליים רגליות והם הרבה יותר רכים ונעימים וזה יתרון גדול כאשר אנו מדברים על ילד אשר לא רגיל לשים נעליים. למעשה ניתן לקבוע בצורה נחרצת כי נעלי טרום הליכה הן הרבה יותר נוחות מאשר נעליים רגילות וזה עוד יתרון שאי אפשר להכחישו. לכן לא משנה איך נסתכל על זה נעלי טרום הליכה עדיפות בהרבה על נעלים רגילות לילדים וילדות קטנים וזה לא נתון בספק.

 

מה לעשות אם התינוק לא רוצה ללכת עם נעלי טרום הליכה?

נאמר כי קנינו נעלי טרום הליכה וערכנו מחקר בשביל לקנות את הנעליים הטובות ביותר לילד שלנו אך הילד שלנו לא רוצה ללכת עם הנעליים שקנינו מה אנו יכולים לעשות במצב כזה? אם כן אנו צריכים לכבד את הילד ולהבין כי הוא לא רגיל לנעליים אלו ולכן הוא לא רוצה אותן. עם זאת, באותה נשימה אסור לנו לוותר על לבישת הנעליים מכיוון שהן משפיעות מאוד על ההליכה של הילד. לכן כל יום וכל כמה שעות כדאי לנסות ולשים לילד את הנעליים ובסוף תאמינו לנו הוא יתרגל לנעליים אלו. זכרו כי הנעליים הכרחיות להליכה של הילד ולכן לא כדאי לוותר עליהן גם אם הילד פחות רוצה לשים אותן בהתחלה.

 

האם אפשר להעביר נעליים מילד לילד?

עולה השאלה האם אנו יכולים להעביר נעלי טרום הליכה מילד גדול לאחיו או אחותו? אם כן אנו חייבים לציין כי נעלי טרום הליכה נשחקות ולכן לא כדאי להעביר אותן מאח לאח. כמובן שאם הנעליים במצב טוב אז אפשר להעביר אותן וזאת רק במקרה שהן אכן טובות.

 

מבחר של נעליים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים