איך ללמוד מדעים מהבית בזמן הקורונה

תקופת הקורונה איננה תקופה הקלה לאף אחד מאיתנו. במסגרתה אנו נתקלים בקשיים חדשים לחלוטין איתם אנו צריכים להתמודד.

אתגר אחד לדוגמא שהביאה איתה הקורנה, אתגר שהציב את ההורים והילדים במצב חסר אונים, הינו הלמידה המקוונת.

למידה זו אומנם בעלת חסרונות מגוונים אם כי נבחין שאין שוק המוצרים נתן לבעיה זו להישאר ללא מענה.

זה יצר פתרונות מגוונים כמו ערכות מדעים לילדים או אף משחקים לימודיים אחרים אשר מוצעים במגוון אתרים כמו אתר kidsbest.

 

הקושי המצוי בלמידה מרחוק

למידה מקוונת כשיטת לימוד של ילדים צעירים איננה בהכרח יעילה. סוגיה אחת העולה בהקשר זה הינה סוגיית המשמעת. טרם תקופה זו מורה היה יכול לדרוש את הקשבת התלמידים בהיותם מצויים מולם. כעת, התלמידים מכבים את המצלמות או שוקעים במחשבות שאינן כלל רלוונטיות כאשר אין המורה יכול לשלוט על מצבים אלו בהיותו רחוק. חסרון נוסף עשוי להיות העובדה שההורים נמצאים לצד התלמידים בשעות הלמידה המקוונת. בעקבות מצב זה, קשה להשיג וודאות בנוגע מיה מהתלמידים פתר את המטלה המקוונת ומי נעזר בסיוע צדדי ע"י ההורים או האחים. אכן, בכוח המורה לדרוש מההורים להימנע מלהתערב, אם כי מדובר בפתרון שיותר תיאורטי מאשר פרקטי.

 

מקצוע המדעים – המקצוע שנופל בין הכיסאות בתקופה זו

במסגרת הלמידה מרחוק כל מוסד לימודי בחר באיזה מקצועות רוצה הוא להתמקד, כאשר רובם בחרו לשים דגש על מקצועות ליבה כגון מדעים אנגלית מתמטיקה ולשון. בעוד שמתמטיקה אנגלית ושפה הם מקצועות שדורשים המון תרגול לשם הקנייתם, דבר שמתאפשר באמצעות מתן משימות מקוונות ועבודה עצמית, מקצוע המדעים שונה במובן הזה.

בכדי שהתלמידים ילמדו טוב יותר את מקצוע המדעים, מומלץ לבחון במספר דרכים את ההבנה שלהם. כיוון שמטלות מקוונות בודקות את הבנת התלמיד אך לא מבטיחות כלל את הקניית החומר לאורך זמן.

 

ערכות מדעים לילדים- מבטיחות למידה אפקטיבית

פתרון אחד שעשוי למנוע כי מקצוע המדעים יתפספס על ידי ילדיכם הינו קניית ערכת מדעים לילדים. ערכות אלו לא רק שמקנות לילדים עיסוק אלא אף גם מסייעות להם להבין עקרונות מדע מגוונים באמצעות יצירתיות ומשחוק. ערכות המדעים לילדים מעודדות למידה תוך הנאה, דבר שאין מובן מאליו לאור הקושי הטמון בשכנוע ילדים ללמוד.

 

מנין רוכשים ערכות מדעים לילדים – kidsbest

אתם בטח תוהים לעצמכם כיצד ניתן לבחור ערכה טובה שתבטיח את הקניית עקרונות המדע הרלוונטיים בקרב ילדיכם. Kidsbest הינו אתר ממומלץ אשר חווית הקנייה בו מקבלת המון פידבק חיובי. אתר זה מציג מגוון רחב של ערכות מדע לילדים אשר ממוינות לפי קבוצת גילאים ודירוג של מומחים. לפיכך, בהיעזרות באתר kidsbest אתם יכולים להבטיח לעצמכם שהערכת המדעים אותה תבחרו הינה הערכה המתאימה ביותר לילדכם שאף תסב להם חווית למידה משמעותית ואף מהנה.

 

תלמידים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים