איך תלמדו לעשות חתונה בתנאי טבע?

חתונה מהי? אירוע ובו בני זוג נשבעים אמונים בנוכחות אנשי המשפחה וחברים.

חתונות היו קיימות מאז ומתמיד ועברו אבלוציה שלמה במהלך השנים.

ככל שעובר הזמן, הצורך באירוע גדול הולך ומתעצם והביקוש תמיד להפקה הכי מיוחדת והכי יפה כי זה אירוע של "פעם בחיים" שאנחנו רוצים שיזכר למשך

שנים ארוכות.

הטרנדים מתחלפים כמו גרביים ומה שהולך בקיץ הזה לא דומה למה שהיה קיץ שעבר וזאת ללא קשר לקורונה.

אך מה שכן, בשנים האחרונות, יש ביקוש גבוה יותר לקיים את החתונה בתנאי טבע, תחת כיפת השמיים או בים, רצוי עם שקיעה ובנוסף, לכל גני האירועים

שקיימים על מנת לקיים את הצורך הזה ישנו טרנד נוסף של השכרת אוהלים.

 

חתונה באוהל

תעשיית השכרת האוהלים מאד מפותחת ומקיימת אינספור אפשרויות. האוהלים כיום מעוצבים ברמה מאד גבוהה, נוחים, ממוזגים, בסגנונות שונים ומתאימים לכל סוג אירוע. אם ברצונכם בהפקת אירוע בכל תוואי שטח או סביבה, בכל נוף שהו ובכל שעה תוכלו לעשות זאת רק באמצעות האוהל שניתן להרכיב בכל מקום שתרצו.

 

אילו אפשרויות קיימות

כאמור, חתונות לא באולם, זה הדבר העיקרי שקיים היום וחברות השכרת האוהלים מתמחות בדיוק בזה. החברות מספקות מבחר של אוהלים, בגדלים ובסוגים. החתונה יכולה להיערך באוהל זכוכית שקוף, מואר מהשמש, תחת השמיים או אוהל אטום, כאשר אתם בוחרים ושולטים בתאורה ומעצבים את הנוף לבחירתכם. האוהלים יכולים להיות עגולים לקבלת אווירה אינטימית יותר או אוהלים מלבניים ענקיים בלי מוטות ובכך ניתן להציב את הבר ורחבת הריקודים במרכז. אפשר לעצב שבילים כמו בטבע, בתוך האוהל וגם לעצב כניסה מרשימה ומפוארת. הכל כיד הדמיון והתקציב העומד לרשותכם.

 

איפה ואיך ממקמים את אוהל החתונה

כאמור, ניתן לערוך חתונה באוהל בכל רחבי הארץ ולמקם את האוהל בכל תוואי שטח. עיגון האוהל יהיה בהתאם לתוואי השטח ועוצמת הרוח הקיימת במקום הנבחר. האוהל לאוו דווקא יהיה מעוגן בתוך האדמה בעזרת קידוח שכן ישנם לקוחות שמעדיפים להרכיב את האוהל במרפסת או דשא סינטטי ולא מעוניינים לעשות חור ברצפה ואז במצב כזה עיגון האוהל מתבצע בעזרת משקולות. אם תוואי השטח שנבחר איננו מפולס, מוסיפים לאוהל רצפה מבמות פודיום ומפלסים את המקום. בנוסף, אם מדובר בעונה גשומה מומלץ גם לרצף את האוהל שכן אמנם האוהל אטום לחלוטין למים בגג ובצדדים אך עדיין מים יכולים לחדור מלמטה. את רצפת האוהל אפשר לעטוף בשטיח מסוג לבד בכל צבע או מחומר PVC איכותי ובטיחותי. במות הפודיום המשמשות לריצוף האוהל, משמשות גם עבור רחבת הריקודים.

לגבי מזג האוויר, ניתן למזג את האוהל בהתאם לעונה על ידי שימוש במזגנים או מצננים.

אז אחרי שהתרשמתם מהרעיון תיכנסו לאינטרנט ותחפשו את החברה להשכרת אוהלים לאירועים המאימה עבורכם. והכי חשוב: מזל טוב!

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים