איפה כדאי ללמוד להיות נהג מרוצים

אנשים שאוהבים מהירות לא באמת יכולים להתעלם מכל החידושים המרגשים שקורים בעולם הרכב בתחום הזה. ככל שעוברות השנים יש עוד ועוד רכבים חדשים, מהירים ואיכותיים, כך שאם גם אתם רוצים להיות נהגי מרוצים, כדאי שתלמדו את התחום הזה עוד היום.

 

למה חשוב ללמוד להיות נהג מרוצים?

לכאורה נהיגה ברכב מרוצים מהיר זהה לנהיגה ברכב רגיל, כי בסך הכול המערכת בנוי אותו הדבר. יש הגג, דוושות שונות ואופן הפעלה שצריך להתרגל אליו. עם זאת, אנחנו רואים שבפועל זה כלל לא נכון, כי מעבר לכך שנהג מרוצים צריך אינסטינקטים טובים, הוא גם צריך ניסיון וידע בתחום. יתרה מכך, החוק פשוט קובע שמי שרוצה לקחת חלק בפעילות ספורטיבית שכוללת הפעלת מוטורית של רכב, חייב להוציא רישיון מיוחד. לכן, אם העניין מדבר גם אליכם ואם אתם חושבים על האפשרות הזאת, כדאי שתדעו שאליכם ללמוד את הנושא בצורה מסודרת.

 

כמה זמן לוקח להוציא רישיון כזה?

החדשות הטובות הן שכדי להוציא בישראל רישיון של נהג מרוצים אתם צריכים בסך הכול לקחת חלק בסדנה של כמה שעות. משמעות הדברים היא שאם זה החלום שלכם, תוכלו להגשים אותו בלי יותר מידי קשיים. מה שכן, חשוב לדעת שיש היום מספר מקומות שבהם ניתן לעבור את הסדנאות האלה ולכן, אם יש לכם אפשרות לבדוק באיזו סדנה אתם בוחרים, זה בהחלט כדאי. חשוב מאוד לבדוק שאתם פונים אל מקום מקצועי שכל מי שכבר עברו בו את הסדנה יצא מרוצה. זה לא משנה אם אתם מתכוונים אח"כ לקחת את העניין הזה עוד כמה צעדים קדימה ולהיות נהגי מרוצים ברצינות או לא, כי בכל מקרה, עליכם ללמוד במקום מתקדם ורציני.

 

אל תשכחו להפריד בין נהיגת מרוצים ובין הכביש בדרך לעבודה

לצערנו הרב, מי שאוהב מהירויות לעיתים נוהג כך גם בכביש בחיי היומיום, וכדאי לזכור: נהיגה במהירות הגבוהה מהמותר בחוק גוררת עונשים כבדים. המחוקק רואה עבירות תנועה כאלה בעין חמורה מאוד, והסיבה ברורה, שכן לא מעט מתאונות הדרכים המתרחשות בארצנו נגרמות כתוצאה מנהיגה במהירות מופרזת. לכן, לפני הכול, חשוב מאוד לנהוג בהתאם לתנאי הדרך ובהתאם למהירות הקבועה בחוק. שנית, אם בכל זאת עברתם עבירה כזאת, פנו כמה שיותר מהר לעו"ד שיוכל לעזור לכם. יש הבדל כמובן בין אדם שפשוט נהג במהירות מופרזת ובין אדם שכתוצאה מהנהיגה הזאת גרם לתאונה. יתרה מכך, גם תוצאות התאונה שנגרמה משפיעות על העונש הצפוי לנהג, שכן אם המקרה הסתיים במוות מצער, הנהג יישלח למאסר בפועל. מה שבטוח זה שבמקרה כזה חשוב מאוד לפנות לעוה"ד הטוב ביותר שיש, כי אין כאן מקום לפשרות. בחרו לכם עו"ד מוביל, מקצועי ותראו שהוא יצליח למזער את העונש הצפוי לכם.

מרוץ

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים