מה הן אפשרויות ההפקדה לאתר בט365?

מה יותר כיף מאשר להרגיש לאס וגאס, אבל כאן בישראל ודרך הטלפון הנייד שלכם? כזה הוא בט365, שמציע אתר בטים וכן אפליקציה להורדה לכל טלפון. רגע לפני שפותחים חשבון בטים, חשוב להבין במה מדובר, כיצד התהליך מתבצע ומהן אפשרויות ההפקדה באתר – המשיכו לקרוא. 

אין ספק, משחקי מזל זה ריגוש, זה ציפייה והמתנה, תגמולים ולעיתים גם הפסדים, תחושת HIGH חזקה ועוד. אבל, יחד עם הריגוש מגיעה גם אחריות מסוימת, לוודא שאתם לעולם לא חוצים את הגבול. בעזרת סוכני משחקי מזל מקצועיים, שהם לפעמים מגיעים בצורה של פלטפורמה אינטרנטית, אפשר לעשות סדר מופתי בין החשבונות השונים. בתוך כך, אפשרויות ההפקדה באתרים כמו בט365 הן בדרך כלל האפשרויות הבאות:

העברה בנקאית: ברוב האתרים, לרבות אתר בט365 בכתובת https://www.rabet777israel.com ניתן לבצע הפקדה על ידי העברה בנקאית. יש לציין, במקרים של סכומים מאוד גבוהים, ייתכן שהסוכן או הפלטפורמה יבקשו ממכם העברה מסוג העברת "זהב". אחרת, ייתכן שיהיה צורך להמתין כ-24 שעות עד קבלת אסמכתא לביצוע הפקדה ע"י העברה בנקאית.

כרטיסי אשראי: ברוב האתרים בימינו ישנה סליקת אשראי, כולל באתר BET365 הידוע בעולם משחקי המזל. הסליקה של הכרטיס מתבצעת במקום, מה שמאפשר לסוכן או לפלטפורמה לקבל אישור במיידי. באופן הזה, לא צריך להמתין לפני שמתחילים להמר (בשונה מחלק מההעברות הבנקאיות).

מזומן: הפקדת מזומן ברוב המקרים מתבצעת על ידי שליח שיוצא אליכם במיוחד. השליח מחתים אתכם על ההפקדה, היא מתועדת וניתן להתחיל לשחק ברגע שההפקדה מבוצעת. יש לציין, הפקדה מהסוג הזה עשויה להצריך המתנה מסוימת עד שמתחילים לשחק בפועל. אם רוצים להתחיל לשחק במיידי, ייתכן שהאופציה הזאת תהיה פחות עדיפה.

ביט: בחלק מהאתרים ישנה גם אפשרות לבצע הפקדות באמצעות ביט או ארנקים דיגיטליים מסוגים אחרים. יש לציין, העברות דרך ביט עשויות להצריך תשלום עמלה נוספת לחברת סליקת האשראי. מצד שני, העברה בביט לרוב תאפשר תחילת משחק במיידי.

קריפטו: גם באמצעות קריפטו ניתן לשלם בימינו, כאשר אתר בט356 הוא אחד מהאתרים הבודדים בישראל שמקבלים את צורת התשלום הזאת. יש לציין, הפקדת קריפטו מצריכה את האסמכתאות הרלוונטיות לאישור העסקה.

 

לסיכום: באיזו שיטת הפקדה כדאי לבחור?

בסופו של דבר, זה הכול עניין של צרכים והעדפה אישית. בעוד שחלק מהאנשים יעדיפו להפקיד מזומן, אחרים יעדיפו סליקת אשראי, העברת ביט וכולי. אם אתם לא בטוחים באיזו שיטת הפקדה לבחור כדי להתחיל לשחק, ההמלצה היא לקבל ייעוץ מאת סוכן הבטים שלכם.

מעבר לסגירת והזמנת בטים, סוכנים נמצאים שם עבורכם גם כדי לייעץ במקרה הצורך. הייעוץ מאת הסוכן הא בדרך כלל ללא התחייבות, כך שלא צריך גם לדאוג מפני כל מיני עמלות נסתרות למיניהן.

מִשְׂחָק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים