איך ללמוד לרכב על סקייטבורד?

הסקייטבורד הוא אחד מאמצעי התחבורה הנפוצים ביותר בארץ ובעולם.

ילדים, צעירים ומבוגרים משתמשים בו על מנת להיות מסוגלים לעבור ממקום למקום בקלות רבה, במינימום פקקים ותנועה כבדה

ובמקסימום מהירות ויעילות.

אנשים רבים היו שמחים לסגל לעצמם את היכולת של לרכב על סקייטבורד, אבל חלקם לא ממש יודעים מאיפה להתחיל ולעשות את

הצעד בדרך ללמידה.

אז איך ללמוד לרכב על סקייטבורד? כל מה שאתם צריכים לדעת נמצא כאן בפנים, אז בואו נתחיל!

 

לרכב על סקייטבורד – לא מורכב כמו שאתם אולי חושבים

אנשים רבים חוששים מכך שהסקייטבורד אינו מכיל שום אמצעי עזר שיוכל "להציל" אותם במקרה הצורך. להבדיל מאופניים, למשל, שמגיעים עם ידיות אחיזה ולפעמים גם עם גלגלי עזר, הסקייטבורד מציב בפניכם אופציית רכיבה שתלויה אך ורק במשטח העץ שאליו מחוברים הגלגלים. אז מאיפה מתחילים ללמוד לרכב על סקייטבורד? פשוט מאוד – מההתחלה!

בתחילת הדרך כדאי לכם לרכוש סקייטבורד למתחילים, שיהיה נוח לשימוש גם מבחינת העיצוב שלו וגם מבחינת התמיכה שהוא מספק. חשוב להבין שעל אף שהוא סקייטבורד למתחילים, הוא עדיין צריך לעמוד בסטנדרטים שונים של בטיחות ואיכות, כדי לא להעמיד אתכם בפני סיכון גם בשלב הלמידה.

 

תמיכה חיצונית בלימודי רכיבה על סקייטבורד

היות והסקייטבורד, כאמור, לא מביא איתו כל מיני עזרי הגנה, תוכלו בזמן למידת הרכיבה עליו להיתמך באדם נוסף. תוכלו לאחוז לו את היד או להניח את הידיים שלכם על הכתפיים שלו מלפנים, ולאט לאט, ככל שתתחילו לצבור יותר ויותר ביטחון בזמן הרכיבה, תוכלו להרפות את האחיזה עד כדי שחרור מלא שלה.

 

סרטוני הדרכה מהאינטרנט כדי ללמוד לרכב על סקייטבורד כמו שצריך

היום ניתן למצוא כל מיני סרטונים רלוונטים באינטרנט, שיוכלו לסייע לכם ללמוד לרכב על סקייטבורד. אנשים רבים מעלים סרטוני וידאו לרשתות החברתיות השונות, ובהם הם מסבירים שלב אחר שלב על הרכיבה – החל משלב רכישת הסקייטבורד המתאים, דרך העלייה עליו והתייצבות על גביו, ועד השלב שבו הרכיבה מתחילה בפועל.

 

הדבר הכי חשוב הוא להתנסות!

מבין כל הטיפים שנתנו לכם כאן, החשוב ביותר הוא פשוט לאזור אומץ, לעלות על הסקייטבורד ולהתחיל לזוז. כנראה שבהתחלה תמעדו לא מעט ואולי אפילו תפלו ותחבלו קלות, אבל ההתנסות בפועל היא הצעד הראשון בדרך אל ההצלחה. בנוסף, את האימונים שלכם אתם יכולים לעשות בשטחים פתוחים וניטרלים, עד שתרגישו מספיק ביטחון על מנת להיכנס למגרש הגלישה של הסקייטרים המנוסים.

 

הכל מתחיל באיכות – דעו איפה לרכוש סקייטבורד למתחילים

החלטתם לצאת לדרך ולהתנסות? מעולה! זה הזמן שלכם לרכוש סקייטבורד שיתאים למידות שלכם. אנחנו ממליצים על החנות צעצועי מורן שבראשון לציון, שמציגה קטלוג אדיר של מגוון דגמי סקייטבורד מהשורה הראשונה ושל מיטב היצרנים בעולם. התנסו בעצמכם ושתהיה רכיבה מוצלחת!

 

תרגיל שלוש מאות שישים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים